سان: یونایتد درانتظار فرگوسن برای متقاعد کردن کریس به بازگشت
 
Real Madrid

سرالکس فرگوسن سرمربی سابق یونایتد، برای شش فصل سرمربی کریس در یونایتد بود

سان: یونایتد درانتظار فرگوسن برای متقاعد کردن کریس به بازگشت

سایت گل- سران باشگاه منچستریونایتد امیدوارند تا بتوانند از نقش سرالکس فرگوسن،سرمربی سابق کریس رونالدو در تیمشان برای راضی کردن این ستاره پرتغالی برای بازگشت به اولدترافورد بهره ببرند.

او که حالا از دنیای مربیگری خداحافظی کرده، به فعالیتش درکنار یونایتد ادامه خواهد داد و سران شیاطین سرخ امیدوارند تا فرگوسن بتواند کریس را متقاعد کند تا به یونایتد بازگردد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، ستاره پرتغالی رئال، این روزها از حضور در رئال چندان راضی نیست و ممکن است قصد تغییر آب و هوا به سرش زده باشد و یکی از گزینه های مدنظر او بازگشت به لیگ انگلیس و پیوستن به یونایتد است.

حالا سران یونایتد درنظر دارد تا از سرمربی سابق اسکاتلندیشان برای بازگرداندن کریس به این تیم بهره ببرند. فرگوسن با وجودی که روی نیمکت مربیگری این تیم نیست ولی می داند که می تواند نقش تاثیرگذاری دراین میان داشته باشد و با مدیران یونایتد به همکاری می پردازد و همواره به آنها اعلام کرده که می توانند روی کمک های او حساب بازکنند.

این درحالی است که علاوه بر یونایتد، تیم های پاری سن ژرمن و موناکو هم برای جذب کریس ابراز تمایل کرده اند و صحبت های اخیر رونالدو در شبکه های اجتماعی (:" که تمام اخبار راجع به تمدید قراردادم با رئال دیده می شوند، غیرواقعی هستند") گمانه زنی ها درمورد آینده او را افزایش داده.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 961
بازدید کل : 220116
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس